Luisteren naar het Stichts Mannenkoor

Elk koor komt het beste tot zijn recht tijdens een live uitvoering. Als je ons in actie wilt horen, is daar minstens twee maal per jaar een gelegenheid voor tijdens onze concerten in Driebergen: één in het voorjaar en één in de dagen voor Kerstmis.

Luister hier

Bekijk onderstaande videoclips voor een impressie van onze optredens.

Kalinka

‘Kalinka’ is een voorbeeld van het Russische repertoire waar we soms uit putten. Mis niet hoe dirigent Piet van der Sanden in zijn enthousiasme tijdens de laatste maat het luchtruim kiest.

Stille Nacht

Het bekendste kerstlied staat uiteraard op ons repertoire – in het Duits, het Nederlands, en zoals hier, ook in het Russisch.

This little light of mine

Deze bewerkte gospel toont iets van het moderne en swingende deel van het brede repertoire van het SMK.

Mnógaja Ljéta

Als een zanger laat weten dat hij jarig is, zingt het hele koor tijdens de repetitie a capella deze heilwens uit de Byzantijnse liturgie voor hem.

Geplande optredens

Nieuwe optredens worden aangekondigd via deze website.
Wil je gewaarschuwd worden als er een nieuwsbericht geplaatst wordt?
Laat dan je gegevens achter.

Kaarten kopen

Als je kaarten wil kopen voor een optreden, dan kan dat op verschillende manieren. Zodra de datum van een concert bekend is, kun je per e-mail kaarten reserveren. Vier weken voor het concert begint de voorverkoop bij ons vaste verkooppunt in Driebergen, en op de avond zelf zijn er natuurlijk kaarten verkrijgbaar aan de zaal.

Per mail:

penningmeester@stichtsmannenkoor.nl

Vermeld naam en gewenst aantal kaarten

In voorverkoop bij:

Boekhandel
Jacques Baas
Traaij 4c
Driebergen

Aan de zaal:

Vanaf één uur voor het begintijdstip